poniedziałek, 15 maja 2017

Big Come Back ! :)

Witajcie ! :) Wróciłam  tak wróciłam z nową energią i pomysłami i tym razem nie odpuszczę . Nie było mnie tu prawie pół roku ale nastąpiło w moim życiu wiele zmian i przełomów między innymi przeprowadzka do Anglii .I zmiana koloru włosów ale jak to mówią gdy kobieta zmienia fryzurę wkrótce zmieni swoje życie i osobiście uważam że coś w tym jest :)  Powracam i mam nadzieje że teraz na dobre :) Nie chciałam by blog stał się czymś do czego się zmuszam i na siłe szukam czasu na jego prowadzenie , a tym co uwielbiam bo kocham mode i pisać o niej ,  robić zdjęcia . I pragnę rozszerzyć swoje posty  o moje doświadczenia za granicą o tutejszą mode i wiele innych . Dlatego w razie jakichkolwiek pytań śmiało piszcie :)  A tymczasem już się nie rozpisuje i wrzucam nowego posta . :) Zapraszam do oglądania i komentowania :)


Sukienka : H&M
Czapka : Adidas 
Bluzka : Straviuardus
Okulary : Primark
Trampki : primark
Kabaretki : top shop 
























2 komentarze: